Let op, geld lenen kost ook geld.
.

Aanmelden bij Homebanking

Eerste verbinding ? Klik hier om uw Homebanking-account aan te maken.

Indien u moeilijkheden ondervindt bij de aanmaak van uw account of bij het inloggen, kunt u onze hulppagina raadplegen.

Bovendien kunt u met vragen steeds terecht bij onze klantendienst op het nummer 02 250 17 37 van maandag t.e.m. vrijdag van 8.30u tot 18.30u.

Belangrijk

Omwille van sanitaire overheidsmaatregelen informeren we u dat het onthaal in ons kantoor tot nader order gesloten is.

Om de veiligheid van onze medewerkers te verzekeren en de continuïteit van onze diensten te waarborgen, werkt het merendeel van onze teams op afstand. Onze medewerkers zullen uw vragen blijven beantwoorden. U kunt uw kaart, uw Homebanking en uw app verder gebruiken zoals gewoonlijk.

Voor eventuele vragen kunt u ons bereiken via ons contactformulier. Door deze uitzonderlijke situatie kan het langer duren om uw vraag te beantwoorden.

Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf veilig thuis.

Uw Buy Way Team

Wat kan ik met mijn Homebanking doen?

Uw beschikbaar bedrag raadplegen
Uw verrichtingen opvolgen
Een overschrijving aanvragen1
Een verzekering afsluiten
Uw pincode opnieuw vragen
Een nieuwe kaart aanvragen bij verlies of diefstal


1 Onder voorbehoud van het goede verloop van uw dossier en van een toereikend beschikbaar bedrag.


Met onze medewerkers praten van maandag t.e.m. vrijdag van 8.30u tot 17u

02 250 17 37


Beheer uw dossier
via Phone Express
24/24u & 7/7d

02 250 20 65


Contacteer ons
via onze
formulier:

Klik hier


Bisschopsstraat
26
1000 Brussel


Kaart verloren
of gestolen?
24/24u & 7/7d

02 209 81 00